Cliëntenpanel

De Acdapha Groep wil graag de mening van zijn cliënten horen om ervaringen te delen. Alleen op deze wijze ontstaat de benodigde wisselwerking tussen apotheek en cliënt. Dit vormt de basis voor een nog betere dienstverlening van de Acdapha apotheken. Daarom heeft de Acdapha Groep een cliëntenpanel.

Door het cliëntenpanel is het mogelijk om online onderzoek te doen bij cliënten en naasten van onze cliënten. In het cliëntenpanel worden (nieuwe) initiatieven binnen de Acdapha apotheken getoetst. Met hun deelname helpen de leden van het cliëntenpanel de kwaliteit van de zorg van de Acdapha apotheken verder te verbeteren. Leden van het cliëntenpanel ontvangen enkele keren per jaar een vragenlijst per e-mail.

De Acdapha Groep meent met het cliëntenpanel een goede stap te doen om feedback te krijgen over de dienstverlening van een grote groep cliënten en hun naasten.

Hoe werkt het cliëntenpanel?

Meerdere keren per jaar worden de leden van het panel naar hun mening en/of ervaringen gevraagd over een onderwerp dat verband houdt met de apotheek. Gekozen is voor een cliëntenpanel via internet.

Als u zich voor het panel heeft aangemeld, wordt u per e-mail geïnformeerd dat er een nieuwe vragenlijst is en dat uw mening als panellid gevraagd wordt. In de mail staat een link naar de nieuwe vragenlijst. Als u hier op klikt logt u in en verschijnt de vragenlijst. U kunt de vragenlijst vervolgens invullen. Uw mening wordt dan meegenomen in de raadpleging.

Resultaten van raadplegingen zijn terug te vinden op de website van de Acdapha Groep onder rapportage. Ook ontvangen de deelnemers de rapportage via een e-mail met een link.

Wilt u deelnemen?

Wilt u deelnemen aan het Cliëntenpanel van de Acdapha Groep en uw stem laten horen door een aantal keer per jaar deel te nemen aan een raadpleging. Dan kunt u zich aanmelden via de aanmeldpagina.